En underbar sensommardag

Då jag sett att det härliga vädret bara skulle fortsätta, jobbade jag undan en del så jag skulle kunna passa på att njuta lite i solen. Jag och dottern åkte till vänner och fikade och bara njöt av värmen!











Och hallonplockning, stora och underbart goda!!



Det gäller att passa på att insupa dessa härliga dagar, hoppas ni har en underbar vecka ni med!

Ps. Jag har upptäckt att jag inte kan kommentera hos flera hos er, har sett att en del skrivit om teknikstrul på Blogspot, så jag hoppas det ger med sig snart!


Kommentarer
Postat av: gittan

Ååååhhhh..... vilka gottegrisar ni är! Det gälelr verkligen att njuta av de härliga dagarna vi har nu. Förhoppningsvis beger vi oss åt ditt håll på söndag (om inget annat kommer emellan) för en heldags njutning =)

Ha det gott / Kram gittan

2011-09-30 @ 16:20:10
URL: http://livetsgladjeamnen.blogspot.com
Postat av: Kärleken till inredning

Kul att hitta till din fina blogg och det dessutom är en från fina österlen... Lägger till dig till min blogglista.



Ha en fin dag!



Kram Linda

2011-10-01 @ 09:17:26
URL: http://karlekentillinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0