Lycka är att köpa tandborstar!

Japp, lycka är att Lilleman så ofta har kompisar som vill sova över, att jag nu har köpt tandborstar till dem och märkt dem prydligt!
Lycklig när jag ska säga till dem att det är dags att sova då det är skola i morgon, och finner dem djupt försjunkna i att måla färgglada teckningar.
Jag blir glad i magen när jag har lyckan att få sitta och fika med dem på morgonen och höra deras diskussioner om alltifrån vad de ska göra när de går ut nian, till vilken plats plats som är kallast på jorden!



Vår glada kille!


Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Ett underbart inlägg Camilla! :) All värme och lycka strömmar ut genom dina ord och träffar rakt i hjärtat. Vardagen är verkligen det vackraste vi har. Magisk på sitt eget lilla sätt. Där det lilal blir stort. Som lyckan i att handla tandborstar. :)



Härlig bild på sonen också! :)



Njut av din dag!



Kram Lotta

2011-10-13 @ 11:40:15
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Kärlek! <3

Har just själv köpt hem tandborstar att ha när vi får oväntade nattgäster. Kändes så kul:-)

Röjjer och ändrar i tvättstugan idag. Så lite inspiration har jag återfått:-) Synd bara allt tar sån tid!!!! Blir tokig när jag inte kan själv det jag ska göra.... Ska snart ta bussen till stan för att göra några ärenden och sen möta upp herrn. Blir storhandling. Tänker övertala herrn att vi ska köpa vit lasyr så jag kan måla om kökssoffan som jag vill plocka in i köket igen... Håll en tumme åt mig:-)

Stora kramen på dig och hälsa familjen.

2011-10-13 @ 14:08:14
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: millandante

Ja men precis!! DET är lycka det!:) Liksom att inse att du har startat en ny blogg!:) Den ska jag genast kika in på!! Så roligt!



Grattis i efterskott, hihi, var det den tionde sa du?;) Så fina kängor du fick, du har verkligen goa "barn"!!

KRAM från en som är så glad att du bloggar igen:)

2011-10-15 @ 22:06:38
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0