Utförsäljning 50-75% rabatt!

Har haft fullt upp de senaste dagarna då jag kommer att ha en utförsäljning av keramik, smycken och kläder i morgon lördag och söndag i Ystad!

 Jag har velat hit och dit men har bestämt mig för att sluta med keramiken helt då min rygg inte klarar av hanteringen av den. Planeringen för höstens smycken är ju i full gång, så det är utgående smycken jag säljer ut nu till väldigt bra priser!  Kläderna är från webbutiken jag och dottern startade så smått, tyvärr blev hon ju inte så bra i ryggen som vi hoppades efter operationen (inte än i alla fall), så därför har vi lagt butiken på is och säljer därför ut kädlagret. Några plagg hittar ni här!

Jag hoppas några sliter sig från stranden i värmen och kommer förbi! Har någon av er vägarna förbi så kom in och säg hej.  P.s Jag skickar även om beställningar!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Lena

Så tråkigt för er att ni måste lägga ner webbutiken- hittade fler fina saker!

"Fokiklänningen" skulle pass dottern och den svarta långärmade spetstoppen mej!



Hoppas det går bra i butiken idag!



Lena

2011-06-04 @ 08:57:26
URL: http://jagochvitt.blogspot.com
Postat av: gittan

Men du, hur har jag kunnat missa att du gör keramik också? Visst har jag sett dina snygga fat med dotterns bakverk på men inte fattade jag att det var en egen kollektion... Dom är ju dessutom SÅ SNYGGA!!! Åh, jag skulle gärna sålt dem i min butik men ska du lägga ner den delen av verksamheten så är det ju inte att tänka på... OM du efter helgens försäljning fortfarande har saker kvar kan du väl höra av dig? Men naturligtvis hoppas jag att det går bra för er. Ha det gott / Kram gittan

2011-06-04 @ 11:19:29
URL: http://livetsgladjeamnen.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Hej Camilla!



Vad tråkigt att både din och dotterns rygg ställer till det för er på olika sätt. Jag kan tänka mig att det inte har varit lätt att ta det beslutet och när man väl har bestämt sig så är det mycket blandade känslor. Jag hoppas att försäljningen går bra i helgen.



Ta hand om er!



Kram Lotta

2011-06-04 @ 18:17:37
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh! Jag som gått o klurat på om jag ska kontakta dig för jag vill verkligen byta ut min tråkservis till din fina!! finns det nått kvar?!!

2011-06-06 @ 10:51:00
Postat av: milla-andante

Så tråkigt att höra Camilla! Just när det är kroppen som styr över besluten... Men som alltid så brukar det öppnas nya dörrar när gamla stängs! Du har ju dina smycken kvar och både du och J verkar ha en sån energi, så den leder er helt säkert till nya spännande möjligheter!!

STOR KRAM

2011-06-13 @ 23:51:42
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Halloj vännen!

Har du kvar någon keramik? Ångrar så att jag inte köpte på mig mer när vi va ner förra sommaren. Skulle vilja ha lite mer i vitt och rosa...

Annars då? Gick det bra på utförsäljningen? Hur mår ni nu? Hur är det i trädgården?

KRAMAR i massor

2011-06-21 @ 11:25:02
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: Jennike

Hej på er där nere!

Så tråkigt att kroppen inte fixar keramiken...

Vill bara säga Wow vilka bilder du lagt ut, så vackra! Förstår din känsla av att det är blommor överallt, ser helt underbart ut!

Kramar till er alla. / Jennike

2011-07-25 @ 21:40:16
URL: http://jenkepenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0