skörde- och äppelmarknad


Helgen har bjudit på sommarväder, sång och härligt umgänge med god mat och skratt!
Lillemans klass stod ju på äppelmarknaden och sjöng för att samla ihop pengar till deras klassresa, och de är verkligen enormt duktiga. de sjunger både tre och fyrstämmigt, jag är otroligt imponerad!
Vi blev kvar nästan hela dagen och strosade runt och njöt av vädret, och sen åkte vi till en väninna där jag, dottern och lilleman sov över. Jättemysigt!

På söndagen åkte jag med väninnan till skördemarknaden hos Mandelmanns, det är alltid så supermysigt!  Som att komma till ett annat land, de bor verkligen SÅÅÅ vackert!!




Det blommar hur mycket som helst..






Vi satte oss vid dammen och njöt av fåglarnas uppvisningar, snacka om mindfulness!





Gustav var som alltid på ett strålande humör!




Musik spelades lite varstans




På kvällen när vi kommit hem ville man verkligen inte vara inne, så jag och maken tog en härlig kvällspromenad..







Åhh, jag vill verkligen inte ha någon vinter!!!



Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ser helt underbart ut! Förstår att ni njuter av tillvaron! ;)

Kramen, Maria

2011-09-26 @ 20:47:12
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Postat av: Lena

Så helt underbara somriga foton.

Jag håller med dej, jag vill inte heller ha vinter, bara några juliga dagar där i december!



Kramar



2011-09-26 @ 22:18:06
URL: http://jagochvitt.blogspot.comj
Postat av: Isabelle

Underbara bilder!

2012-09-09 @ 18:43:22
URL: http://isabelleslivspussel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0