Hösten kommer med blogglusten!

Nu när hösten smyger sig på återkommer blogglusten igen!

Jag har knappt kikat in på en blogg på hela sommaren (knappt ens min egen)...
Har hur många bilder som helst som tagits i sommar, bl.a från trädgården, men det får vänta ett tag.

Vi bodde ju i ett gammalt trähus från 30-talet i Umeå, men när vi flyttade hit ner till Skåne orkade vi inte med ett nytt renoveringsobjekt, så det blev en helt vanlig 70-talsvilla som blev vårt nya hem. Inte alls det hus vi egentligen vill bo i, så inredningsintresset svalnade markant vid flytten. Nu känner jag mig dock redo för att höstfixa lite här hemma, även inomhus och inte bara i trädgården. Man får helt enkelt göra det bästa av det vi har nu, det blir mest budgetfix då vi ständigt är på jakt efter annat boende.

Hösten kan ju vara riktigt fin, och här nere dignar det av frukt nu!
Till helgen blir det besök på Äppelmarknaden som brukar vara trevlig, i år ska dessutom Lillemans klass sjunga i anslutning till den.

Ha det gott vänner
Camilla



Kommentarer
Postat av: Lena

Välkommen tillbaka!



Kramar

2011-09-20 @ 16:30:24
URL: http://jagochvitt.blogspot.comj
Postat av: Bibbi

Så härligt att du är tillbaks:-) Har saknat dig. Jag vet att det är hopplöst att ringa på hemtelefon. Den är urkass. Sen är vi ganska ofta ute också..

Härligt med alla äpplen! Å' rönnbär har ni också, här finns knappt ett enda i år...undra vad det ska innebära i vinter..

Sköt om dig vännen. Stora kramen till er alla

2011-09-21 @ 14:55:00
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0