Marshmallowkoma!

Nu är vi tillbaks efter en skön dag i solen!
Tack och lov så har vi kvar rester sedan igår så vi slipper tänka på middag.
Kastade mig bara i soffan vid hemkomst då jag tror jag inmundigat ett antal grillade marshmallows för många.. Men till mitt försvar måste jag säga att jag röker inte, snusar inte, är måttlig med alkohol, någon last måste man ju få ha, eller hur?..
Min mage håller inte med just nu, den mullrar oroväckande..

Jag gjorde i alla fall lite nytta när jag gjorde upp eld!



En skön dag var det!



Lilleman hade fullt sjå med att kika på småkrabbor och spindlar



Stumpan njöt av stillheten en stund (hon har blivit mer och mer naturmänniska sen vi flyttade hit fast hon älskar storstäder)



Och så grillade vi chorizo



och, hmm..som sagt, glufsade i oss grillade marchmallows...



Jag plockade med mig några kvistar hem som jag ska göra en lykta av, visar den på en stund på Rufft och sött-bloggen!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Annika Tenghall

Ja marchmallows känns väl inte som den sämsta lasten, så ät på du :-) Sköna havsbilder (svårt att inte bli naturmänniska med den omgivningen ;-)



Så inspirerande bilder i tidigare inlägg med er ute-matplats och det vackert dekorerade fatet - verkar som en bra idé att starta inredningsblogg (jag kommer att kolla där också och stjäla alla idéer jag kan :-)



/Annika

2011-10-10 @ 11:58:40
URL: http://thegardenprincessdiary.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Ha ha, Camilla i sitt esse;-) Tack finaste för att du tänker på mig;-)

Love !

2011-10-11 @ 21:31:35
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0