Underbar höstdag och ny blogg!

Hej hej så här på söndagsförmiddagen!
Idag har vi ännu en jättefin höstdag så idag blir det en sväng ut i naturen!
Lite gofika sitter ju aldrig fel!



Jag har fått hjälp av dottern i helgen att starta en ny blogg!
Jag tycker det är vansinnigt kul med inredning, men i den här bloggen skriver jag ju inte så mycket om det.  Milla på Österlen startade jag ju mest för att nära och kära i norr skulle kunna följa vårt nya liv här nere, men ni andra som kikar in är såklart också välkomna! Men jag har känt att det skulle vara kul att skriva lite mer om inredning också, och då jag inte vill att Milla på österlen blir en inredningsblogg, startade jag en ny! Nu kan ni kika in ni som vill, jag har lagt in några inlägg så det inte skulle se alltför tomt ut!
En del inlägg kan hamna på båda bloggarna, andra är helt olika!

Klicka på bilden för att komma till bloggen!



Ha en härlig söndag!
Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad kul med en blogg till. Jag kommer följa båda. ;) Nu börjar det kännas att det närmar sig avresa. Huvva, allt snurrar i skallen å jag blir inte klok på vad jag ska ta med mig!!?? Känns lite som att jag aldrig rest förut...

Men, men, det brukar ordna sig till slut!

Kramen, Maria

2011-10-09 @ 11:51:52
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Postat av: Bibbi

Trevligt! Jag ska genast in och kolla:-)

Kramen

2011-10-09 @ 17:54:38
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0