Härligt slut på september!

Då värmen bara fortsatte packade vi matsäcken och åkte till havet på studs efter jobb.
Det var sagolikt vackert!











Mums, jag åt nästan ihjäl mig av grillade maschmallows...jag är värre än barnen!
Lilleman var ju inte dålig han heller...




Bilden ovan ser nästan ut att vara tagen på fjället haha..





Ja som ni ser stannade vi tills det var mörkt, och inte ens då hade vi någon större lust att åka hem!

Ett inlägg mest med bilder, har lite brådis för nu ska vi iväg på middag!
Ha en skön lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ser helt underbart ut, förstår att ni ville stanna!



Hoppas kvällen varit fin!



Kramar

2011-10-01 @ 21:46:43
URL: http://jagochvitt.blogspot.comj
Postat av: Bibbi

MYS!!!!!

Vet du vad jag är glad för er skull att ni flyttade ner till Skåneland. Ni verkligen njuter där nere. Det syns i både ord och bild. Men jag saknar er...

Kramar

2011-10-03 @ 11:36:14
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0