en liten morgonpromenad i vår lilla stad


Ett litet inlägg som snabbast. Har smugit upp själv. Var ute med en väninna och åt och delade en flaska vin igår kväll.Hon har sovit över så snart blir det en fikastund då hon kommer ned. Mysigt!

Igår morse tog jag och dottern en morgonpromenad efter den vanliga lördagsloppisen, det var så härligt!
Oktober har bjudit på helt underbart väder, någon blåsig dag men inte alls höstblåsten man blivit van vid (men den kommer, huvva!!) Igår morse var det bara 5 grader och det var verkligen höst i luften, men sen började solen värma och då blev det lovely!
Tänkte bjuda på en liten bildkavalkad.




























Nu hör jag att det tassar på övervåningen så nu ska jag fixa kaffe till oss!
Ha en underbar dag i solen!
Kramar från mig!


Kommentarer
Postat av: fia

Så mysigt med loppisar och så vacker miljö att gå runt i .

2011-10-17 @ 15:31:50
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Vilka underbara bilder! LOVE!

kramen

2011-10-22 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0