Att vara älskad..


Hoppas alla haft en fin dag, alla mammor och de som inte är mammor.
Själv slutar jag aldrig förundras över vilken tur jag har som har en familj som älskar mig.
Maken som gör spellistor med musik jag gillar utan att jag ber honom, store sonen som är lyhörd som få och alltid kommer och kramar om mig och frågar hur jag mår om jag är ovanligt tyst en stund, lilleman som säger att jag är den vackraste mamman i hela världen, dottern som skriver fantastiska inlägg på sin blogg om hur mycket jag betyder för henne....De betyder verkligen allt för mig, och jag är så otroligt tacksam över min fina familj!!
Jag önskar att alla skulle få känna känslan av att vara älskad och att älska.

Dagen tillbringade jag och maken till största delen i trädgården med olika projekt, visar er senare.
Efter middagen smaskade vi en underbar tårta som maken bakat och dottern dekorerat. Hon är så sanslöst duktig på att dekorera bakverk (annat också) så jag slutar aldrig att förundras!! 
 




Dags att gå i säng, en ny vecka väntar med en hel del att göra. Natti natti!



Kommentarer
Postat av: gittan

Tog gräsmattan slut nu då? "fniss"

Här tillbringades hela dagen(helgen) i trädgården tills vår äldsta kom med tåger för att äta morsdags-middag med oss. Visst önskar man att alla vore älskade!

Idag kallar trädgården på mig (igen) och jag ska strax dra på mig finaste trädgårdsstassen och gå ut och njuta. Imorgon är det bal för yngsta dottern och nästa vecka student. Tänk vad fort tiden går, nyss hade vi vinter och snö och redan slutar skolorna. Hoppas du får en fin vecka / Kram gittan

2011-05-30 @ 08:50:09
URL: http://hemtrevligtuteinne.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Hoppas du fick sova gott;-)

Här blev det inget trädgårdspyssel på söndagen. Kallt och regnigt:-( Blä... Tur barnen kom och förgyllde dagen samt värmde hjärtat.

Ska kolla in jennilies blogg så jag får gråta en skvätt för dig också;-)

Kramar

2011-05-30 @ 09:59:55
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Hon kan det mesta den tjejen!!:) Så fin tårta!

Och vilken värme ni har i familjen, underbart!!

Ha en fin vecka!:)

KRAM

2011-05-30 @ 10:19:21
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Hej Camilla!



Vilken fantastiskt fin familj du har som tar så väl hand om dig och älskar dig så oerhört. Och jag kan tänka mig att all den där underbara kärleken den får de igen av dig flera gånger om. En fin och tight familj! :)



Även denna tårta ser helt fantastisk ut! Vilken känsla din dotter har för det estetiska. :)



Njut av det ljuvliga sommarväder vi har i Skåne just nu och sköt om dig!



Kram Lotta

2011-05-31 @ 19:32:05
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0